Product zoeken

"Eerste proefversie met eigen data gratis!"

“Een dashboard is een visuele weergave van de belangrijkste informatie die nodig is om één of meer doelstellingen
te behalen, geconsolideerd en gerangschikt op één enkel scherm, zodat de
informatie in een oogopslag kan worden bekeken.” S. Few

"Belt u ons voor een presentatie bij uw bedrijf"

Omschrijving

Dashboard Callcenter kan gebruikt worden om inzicht te verschaffen in hoeverre van een bepaalde lijn gebruik gemaakt wordt. In het voorbeeld heeft een bepaald magazine haar callcenteractiviteiten uitbesteed aan een Callcenter. De klant (in dit geval het magazine) kan via het dashboard inzicht krijgen hoe vaak wordt gebeld, wat de aard is van de call's, de reden van opzeggen, de response tijd etc. Zo krijgt de kosten baten structuur van de uitbesteding meer vorm.

Het interactieve voorbeeld is hier te vinden. 

Wilt u de online versie (XML-versie) proberen met uw eigen gegevens en zelf uw data inladen download dan het volgende excel met instructies (macro's inschakelen).